За да рекламира модната линия на певицата, той прибрал скандалната сума от 10 бона.
По - точно „скритата реклама“ не е толкова скрита, тъй като на всички стана ясно, че певицата си рекламираше продуктите. Тя имаше време около 20 минути в шуто с право да обясни подробно колко секси са моделите, които са нейно дело, колко струват и къде се продават. Даде и разяснения, че има онлайн магазин и че доставките стават с поръчки по интернет.
Може би „скритото“ идва от това, че рекламата не минава през отдела на bTV и съответно Слави не cчита дължимото на телевизията.
Сумите от pеклама на фолк фурии отиват директно в бюджета на „Шоуто на Слави“ и се pазпределят по равно, което идеално устройва екипа.
Според запознати по същата схема Трифонов взима пари от представянето на новите парчета и албуми на изпълнителите. Те са наясно, че в „Шоуто на Слави“ ще направят най-доброто си промо и не се скъпят за парите. Дългия пък разпределя сумите измежду работниците си в бонуси и така всички са щастливи.
Хората на Слави са много доволни от работата си. „Всеки си знае задълженията и не трябва да върши нищо друго извън тях. Знаеш си работното време, редовната заплата и бонусите“, разказват от шоуто.
